Đây bạn Level 47 Chaos Chaos Alvida( Nautilus Port): Gloves, Shoes, Shoulders, Legs, Helm*rare*, Chest Chaos Night Lord( Hero Descent): Shoulders, Leggings, Helm*rare*, Chest
1. Vì chưa làm chuỗi Tatical mode quét, bắt đầu là trả lời các câu hỏi ở Noel về Farell 2. Trên đầu quái thì là Tactic point mà nó cho sau khi kill, còn trên đầu player thì ko biết 3. Vì đó là thằng ngu giết ko đc nên mới chạy vào cái bình zzz 4. Băng : gây sát thương nhỏ, làm chậm Lửa : gây sát thương vừa lên 1 đám quái Đất : gây sát thương to lên 1 vùng nhất định, dễ hụt nếu ko có băng Sét : Gây sát thương cực to lên 1 quái, ưu tiên quái máu to trc Gió : Gây sát thương vừa lên một vùng rộng xung quanh Hố đen : Gây sát thương và giữ 1 đám quái lại trong 1 thời gian ngắn, ưu tiên quái chạy nhanh
1 - F7 MNL phải có Q anh hùng ( Q màu đỏ ) mới bắt đầu vào farm được 2- số trên đầu quái là số điểm thành tích - điếm ấy dùng để xây trụ và học skill 3- ô x2 có tác dụng x2 lần số điểm trên đầu quái nếu quái bị tiêu diệt tại 3 ô x2 đó ( nếu quái chết ngoài vị trí 3 ô x2 thì chỉ đạt được số điểm bình thường xuất hiện trên đầu quái lúc quái mới xuất hiện) 4 - công dụng ah - xây sẽ rõ ^^ Còn đây là bảng chi tiết trụ F7 + skill học được trong F7 Storm - Worst tower 1 - 130 - 8 - 4,210 - 3 - 130 2 - 140 - 19 - 7,578 - 4 - 270 3 - 310 - 39 - 13,640 - 5 - 580 4 - 650 - 55 - 24,552 - 6 - 1230 5 - 910 - 94 - 44,188 - 8 - 2140 6 - 1560 - 138 - 79,552 - 10 - 3700 7 - 2300 - 217 - 143,190 - 12 - 6000 8 - 3610 - 414 - 257,753 - 14 - 9610 9 - 6900 - 649 - 469,942 - 18 - 16510 10 - 10810 - 682 - 835,095 - 22 - 27320 Attack Interval: 3 seconds Buffs: Double Damage Attack Range(refer to the red circle, that pops up, when you build the tower): 280 Damage Increment per level up: 80% Storm whirls around 3 times at level 1-3 and 5 times at lvl 4-10. The damage is low and the whirls take a while, so the real attack interval is almost 6 seconds. Tips: Replace it with a Blaze. Blaze - Best damage with buffs 1 - 80 - 4 - 10,104 - 2 - 80 2 - 100 - 15 - 20,208 - 3 - 180 3 - 250 - 25 - 40,416 - 4 - 430 4 - 420 - 49 - 80,832 - 5 - 850 5 - 820 - 85 - 161,664 - 7 - 1670 6 - 1410 - 150 - 323,328 - 9 - 3080 7 - 2500 - 254 - 646,656 - 11 - 5580 8 - 4240 - 430 - 1,293,312 - 13 - 9820 9 - 7170 - 711 - 2,586,624 - 15 - 16990 10 - 11850 - 1106 - 5,173,248 - 17 - 28840 Attack Interval: 3 seconds Buffs: Double Damage & Double Speed Attack Range(refer to the red circle, that pops up, when you build the tower): 280 Damage increment per level up: 100% Blaze shoots at the monsters every 5 seconds, meaning it hits everything in reach as long as it doesn't exceed the amount of monsters, it can hit. The damage is high. Tips: Quick kill at lower stages. Use it only with both buffs on higher stages 45+ or 48+ depending on your tactic points(calculate amount of buffs needed on all towers x stages left before building). Must cover as many fields as possible for efficiency. Lightning - Best range 1 - 60 - 4 - 18,524 - 1 - 60 2 - 60 - 7 - 37,048 - 1 - 120 3 - 110 - 7 - 74,096 - 1 - 230 4 - 120 - 13 - 148,192 - 1 - 350 5 - 220 - 18 - 296,384 - 1 - 570 6 - 300 - 31 - 592,768 - 1 - 870 7 - 310 - 44 - 1,105,536 - 1 - 1180 8 - 740 - 70 - 2,371,072 - 1 - 1920 9 - 1160 - 103 - 4,742,144 - 1 - 3080 10 - 1720 - 172 - 9,484,288 - 1 - 4800 Attack Interval: 4 seconds Buffs: Double Damage & Double Speed Attack Range(refer to the red circle, that pops up, when you build the tower): 700 Damage increment per level up: 100% Lightning attacks the monster with highest HP first, meaning if thers 2 monsters with full HP and 1 gets attacked by Lightning and loses half HP, then the Lightning will attack the monster with the full HP next. This tower has a good range, make sure to place it wisely. The damage is low. Tips: Must be active 90% of the time with both buffs up for efficiency. Freezing - Best slowdown 1 - 230 - 15 - 6,736 - 3 - 230 2 - 250 - 32 - 12,461 - 4 - 480 3 - 530 - 47 - 23,053 - 5 - 1010 4 - 790 - 90 - 42,655 - 7 - 1800 5 - 1500 - 144 - 78,895 - 9 - 3300 6 - 2400 - 287 - 145,969 - 11 - 5700 7 - 4790 - 415 - 270,046 - 14 - 10490 8 - 6910 - 709 - 499,575 - 17 - 17400 9 - 11690 - 1187 - 924,212 - 20 - 29090 10 - 19790 - 1895 - 1,709,815 - 24 - 48880 Attack Interval: 2 seconds Buffs: Double Damage Attack Range(refer to the red circle, that pops up, when you build the tower): 280 Damage increment per level up: around 85% Level 1-9 Freezing slows the monsters down. Level 10 Freezing can double freeze..that means: If another Freezing of any level hits the same monster, then the monster will not be able to move. Very useful for slow down. Tips: Think about the most necessary locations first, then determine the levels according to how many points you can spare. These towers are very important. Do not randomly choose a level. Gaia - No. 2 Best damage with buffs 1 - 180 - 12 - 10,104 - 2 - 180 2 - 200 - 26 - 18,187 - 3 - 380 3 - 440 - 38 - 32,736 - 4 - 820 4 - 630 - 68 - 58,923 - 5 - 1450 5 - 1140 - 104 - 106,075 - 7 - 2590 6 - 1730 - 167 - 190,915 - 9 - 4320 7 - 2790 - 252 - 343,653 - 11 - 7110 8 - 4200 - 386 - 618,583 - 13 - 11310 9 - 6440 - 571 - 1,113,460 - 15 - 17750 10 - 9510 - 797 - 2,004,229 - 17 - 27260 Attack Interval: 5 seconds Buffs: Double Damage Attack Range(refer to the red circle, that pops up, when you build the tower): 280 Damage increment per level up: around 80% Gaia stomps on the ground every 5 seconds and during these 5 seconds thorns come out from under the monsters the Gaia targets. However these thorns hit 5 times(i think), so you could say, that it attacks 5 times every 5 seconds, the bad part is, that those thorns stay, where they are..its useful to keep the monsters frozen, so they get hit all the 5 times. Tips: Must have slow monsters. Only needed for the cheap buffs at 40+ stages. Must hit the same group of monsters as often as possible for efficiency. It may be useful to freeze the front to get a bigger group of monsters, if you have freeze skills available. Black Hole - Bad slowdown 1 - 210 - 16 - 10,104 - 1 - 210 2 - 260 - 29 - 19,197 - 2 - 470 3 - 490 - 43 - 36,745 - 3 - 960 4 - 720 - 79 - 69,296 - 4 - 1680 5 - 1310 - 123 - 131,671 - 5 - 2990 6 - 2050 - 204 - 250,191 - 6 - 5040 7 - 3400 - 319 - 475,359 - 7 - 8440 8 - 5310 - 506 - 903,162 - 8 - 13750 9 - 8430 - 780 - 1,716,012 - 9 - 22180 10 -13000 - 1162 - 3,260,443 - 10 - 35180 Attack Interval: 4 seconds Buffs: Double Damage & Double Speed Attack Range(refer to the red circle, that pops up, when you build the tower): 280 Damage increment per level up: around 90% Black Hole prevents monsters from moving, but only for a short time. Like this: Stop -> Move -> Stop -> Move. Apparently, it also pulls the monsters back, the distance varies, but i consider it a bug. Tips: ??? Buffs at Noel: Level - Levelup Cost in Tactic Points - Buff Effect - Buff Cost in Tactic Points Increase Tactic Point Obtaining 1 - 100 - Additional 20% Tactic Points obtained - 100 2 - 120 - Additional 40% Tactic Points obtained - 220 3 - 290 - Additional 80% Tactic Points obtained - 510 4 - 350 - Additional 120% Tactic Points obtained - 860 5 - 630 - Additional 180% Tactic Points obtained - 1490 Increases Tactic Points obtained. Tips: The quicker you max it, the better it is. Increase Party's Movement Speed 1 - 50 - Movement Speed increased by 20% - 50 2 - 60 - Movement Speed increased by 40% - 110 3 - 70 - Movement Speed increased by 60% - 180 4 - 70 - Movement Speed increased by 80% - 250 5 - 80 - Movement Speed increased by 100% - 330 Increases movement speed. A must try- out for the fun of it. Tips: Reach specific spots to build/buff/rebuild/rebuff/remove towers without dashing. May be useful at the final stages of an F7 depending on how often you want to interact with the towers. Increase Party's Attack Power 1 - 60 - Player gains 20% additional ATK/MATK - 60 2 - 90 - Player gains 50% additional ATK/MATK - 150 3 - 140 - Player gains 100% additional ATK/MATK - 290 4 - 160 - Player gains 160% additional ATK/MATK - 450 5 - 220 - Player gains 250% additional ATK/MATK - 670 6 - 350 - Player gains 400% additional ATK/MATK - 1020 7 - 670 - Player gains 700% additional ATK/MATK - 1690 8 - 840 - Player gains 1100% additional ATK/MATK - 2530 9 - 950 - Player gains 1600% additional ATK/MATK - 3480 10 - 950 - Player gains 2100% additional ATK/MATK - 4430
ah cho mình hỏi là hiện tại mình đang bắt đầu chơi,vậy nên chọn class nào có khả năng tấn công tốt nhất ? và class nào có job cuối tốt nhất vậy ?
cho em hỏi cái khiên và cái áo choàng 60 săn B mấy mới có, sao em xem ở đây và ở đây thấy 2 cái này lại khác nhau, không biết nên tin cái nào?! http://forum.iahgames.com/dragonica/showthread.php?t=66024 http://forum.iahgames.com/dragonica/showthread.php?t=54208
mọi người cho hỏi mình muốn vào Pháo đài Van Cliff nhưng nó yêu cầu một nhiệm vụ là THẤY ĐƯỢC LINH TÌNH TỐI TĂM mình lv 60 thì chắc là phải có rồi nhưng tìm mãi ko thấy T_T
Sau một thời gian chơi Dragonica, mình vẫn ko biết là kiếm set đồ vũ khí bằng cách nào, đi tháp bóng ma chỉ qua được 2 lần do có team. Ai chỉ mình với, đang lv 39. Thanks
Khỏi kiếm là khỏe nhất, chuyển chức xong hãy lo vụ đò đạc, và hướng tới mấy cái level cao hơn đi, tháp bóng ma tui chỉ đi khi làm nhiệm vụ, có hunt gì đâu