(WOT) Cập nhật những thông tin trang chủ

Thảo luận trong 'Thảo luận chung' bắt đầu bởi Op2, 25/8/11.

  1. vietanh797

    vietanh797 †A Faithful Knight† Moderator Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    27/5/05
    Bài viết:
    29,139
    Nơi ở:
    Wibu Kingdom
    cái này lão Iron chơi med 2 rồi phải biết mà dịch cho bà con chứ
    nôm na là từ giờ nó sẽ pack các file của game lại vào các gói tin nén để tăng hiệu quả đọc file giảm ngốn card
    việc mod game vẫn đc cho phép và sẽ có folder riêng để bỏ các file mod game vào(thường NPH sẽ cung cấp kèm 1 đoạn code yêu cầu game đọc các files trong folder mod trước rồi mới đọc file nén của game).
    nhìn chung chúng ta vẫn sẽ phải bỏ đi toàn bộ các file mod cũ vì game sẽ tự xóa toàn bộ và down lại 5 GB game và tốt nhất ta nên chuẩn bị tinh thần down lại bản cài mới(2,44 GB) và chờ thêm hướng dẫn đầy đủ hơn từ NPH cho việc cài đặt mod
     
    Chỉnh sửa cuối: 6/3/12
  2. blak

    blak Mr & Ms Pac-Man

    Tham gia ngày:
    4/9/07
    Bài viết:
    187
    Điều chỉnh về góc nâng/hạ súng của tăng Pháp:

    - AMX 12t: Góc hạ nòng tăng từ 4 lên 12
    - AMX 13 75: Góc hạ nòng tăng từ 6 lên 9, góc nâng giảm từ 8 xuống 6.
    - AMX 13 90: Góc hạ từ 8 lên 9, góc nâng từ 9 xuống 6.
    - Bat Chatillon 25t: Góc nâng giảm từ 9 xuống 6.
    - B1: Góc nâng tăng từ 10 lên 18.
    - AMX 50 - 120: Góc nâng từ 7 xuống 6.
    - AMX 50B: Góc nâng từ 8 xuống 6.
    :-(||>

    Vui hay buồn đây:-w Mong nó tăng hệ số kiếm tiền cho Pháo:)
    Chưa thấy thông tin về chế độ chơi mới :|
    Thêm chim (đại bàng, diều hâu, bồ câu...) vào một số map cũ.
     
    Chỉnh sửa cuối: 6/3/12
  3. The Iron Eagle

    The Iron Eagle Sam Fisher, Third Echelon Agent

    Tham gia ngày:
    4/8/06
    Bài viết:
    15,245
    Nơi ở:
    Paris, Pháp
    [spoil]A preliminary list of changes version 0.7.2 from version 0.7.1 (yet without some of the details):
    - Added two new maps: "Campaign" (a small Italian map) and "Live Oaks" (the first U.S. map).
    - Added a branch of the American PT-ACS with rotating turrets: M8A1, T49, M18, T25-2, T28 prototype.
    - Added test premiumnyh two French machines: ART-2 levels ACS 10.5sm leFH18 B2 and PT-ACS 3 levels of FCM 36 Pak 40. After the release of updates, these machines will be available on the main server for the players involved in superteste.
    - Tank T34 premiumnye transferred to tanks and removed from the tree of pumping the United States. Instead of tanks T34 9 levels of heavy tanks, the U.S. added to the tank M103.
    - Tank T30 is translated into nine levels of the branches of PT-ACS with rotating towers the United States. Instead of T30 tank at level 10 heavy tanks, the U.S. added to the tank T110E5.

    - Fixed or refined visual models of tanks: IP, IP-7, T34, Panther II, A-20, T-127, IS-3, A-20, ISU-152, AMX 40, B1, M3 Stuart, VK 1602, AMX 13 90, JagdTiger, JagdPanther.
    - Dimensions of these tanks are in line with historical: IP-3 IP-4 IP-7, ISU-152, Object 704, C-51.

    - Fixed the damage model or recycled tanks:
    - USSR IP, IP-3 IP-4 IP-7, Object 704, T-50-2, SS-5, T-26, SU-100, SW-1C, SD-85, A-32 BT-2.
    - Germany: VK 3601H, Hetzer, Pz V Panther, Grille, Marder II, PanzerJager I, Tiger P, Pz IV, Pz 38NA, Pz V / IV, StuG III, Pz II Luchs, VK3001H, VK 4502A, Pz VI Tiger, Pz 38H735 (f).
    - USA: M3 Stuart, M3 Lee, T20, M4A2E4.
    - France: B1.

    - Reworked balancing algorithm for teams of tanks in random battles. Posted interrupt the long series (more than 3 fights) fights hits the maximum level for the tank.
    - The majority of tanks processed: yield, cost, cost of pumping, the cost of repairs, the cost of the modules, the cost of pumping units.
    - Rebalanced settings for French tanks, introduced in version 0.7.1.
    - All tanks are renormalized parameters (decreased) by 100% of the crew without enhancing the skills of the crew of the factors (the commander's skill, "consumables" and other factors). The real options gambling tanks remained unchanged.
    - Fixed incorrect display of the settings in the booking interface for ICS-152.
    - Fixed a mismatch of sound for guns 75mm SA32 tank AMX 40.
    - Fixed some effects shots of guns tanks.
    - Booking of the frontal part of the second tower of the T-50-2 decreased from 60 to 45 mm.
    - The range of the radio FuG37 changed to 290 meters.
    - The tank KV-220 module is optional equipment "rammer caliber" changed to "rammer medium caliber."
    - Introduced a mechanism to adjust the angle of declination different tools for front and rear (deployed) position of the tower.
    - Added a new camouflage for tanks of all nations.
    - Added display clan emblems on the tank. Commander of the clan is available for the appointment of a special clan logo to be displayed on the tanks.

    - Changed the angle of declination French tanks following tools:
    - AMX 12t: 4 to 12 degrees down.
    - AMX 13 75 from 6 to 9 degrees down, and from 8 to 6 degrees up.
    - AMX 13 90: from 8 to 9 degrees down, and from 9 am to 6 degrees upward.
    - Bat Chatillon 25t: 9 am to 6 degrees upward.
    - B1: from 10 to 18 degrees up.
    - AMX 50,120 from 7 to 6 degrees up.
    - AMX 50B: from 8 to 6 degrees up.

    - Now displays reduce the damage of land mines, taking into account its thickness and location (in version 0.7.1 it only postpones the point of explosion, and did not reduce the projectile explosive damage).
    - Absorption (blocking) armor explosive damage reduced by 20%.
    - Fixed frequent non-penetration of the tank in contact with a weapon after breaking through the screen (mask tools or instruments of booking).
    - Fixed "lit up" enemies destroyed the tank at the time the final statistics of the window.

    - Added beginners learning the basic principles of the hangar interface (available only for new accounts that come into play for the first time).
    - Added 22 new skills and skill tank (details can be seen in the personal file of each tanker.)
    - Skills of all tank, learned to the release of version 0.7.2 "reset" and the whole experience spent on their study, given the tanks as "free." This experience can be re-learn any of the skills - both new and old.
    - Added ability to "reset" of learned skills tanker for the gold (100% retention of experience), loans (90% retention of experience) and free (80% retention of experience).
    - Added display of records in the experience obtained in this tank (so-called "signs klassnosti").
    - The "Explore" for the elite tank renamed to "transfer". By pressing this button opens the transfer of experience from the current in the tank is free.
    - For the "wide" mode added to the lists of commands platoons markers and tags clans.
    - Substrate lists the commands made more transparent.
    - The width of the lists of commands in the "wide" mode is now adjusted to the most comprehensive player nickname in the list (before the width of the list was always the maximum).
    - Added a switch to animation "wide" mode list in the "narrow" at the beginning of the battle.
    - Added a new state of the list of teams in a battle: [Number of frags] [Name of the tank] [Icon of the tank].
    - Pressing the "TAB" now instead of a table with a list of commands displayed "wide" mode list of commands.
    - The design of the window buying a premium account.
    - If vibronakidka Gametrix not connected, then the options are not displayed to its setting.
    - Reworked the color and geometry of some German camouflage to better fit the real historical camouflage.
    - Reworked the design of a "carousel" tanks in the hangar. Reworked the button display filters in the tanks, "Carousel."
    - Added advanced tooltips for the tanks in a "carousel" tanks in the hangar.
    - In the context menu, a crew member added the possibility of landing the entire crew of the tank.
    - Now, if a module is broken or wounded only one crew member, the repair module or crew member is treated with a single click without having to select the module or crew member.
    - Added display of the input language on login screen.
    - Added an extended set of markers on the tanks in the normal and expanded (when you press Alt) mode.
    - Added advanced configuration of sight in the sniper mode.
    - The sight added to the indicator remaining in the drum (or cassette / tape) shells.
    - Minor improvements in the settings of sight.
    - The howitzer sight is now permanently displayed distance to the marker gun.
    - Count the number of players now displays the number of players in the entire region, not just on one server.
    - Buttons dismantling and removal of equipment moved into the slot of the equipment.
    - "Fixed" extras tank renamed to "Complicated".
    - Added additional text and voice messages to detect the enemy, damage to the enemy "lit up" the player to destroy the enemy "lit up" player.
    - Changed the format of the record fights. Records from version 7.1 will not play in version 7.2.
    - Fixed the "twitching" when viewing the tank battle.
    - Fixed a desync when watching a sight record of battle paused.
    - In the shutdown mode interface (by pressing "V") removed unnecessary display of messages and tokens of tanks.
    - In the battle menu item was added to the "Help", which causes the display of the page by management in the battle.
    - Fixes in screen battle with, caused by pressing F1.
    - Improved mechanism for automatic selection of the server at login.
    - Fixed the message of withdrawal of additional equipment for the gold.
    - Reworked some of the effects of falling into the landscape.
    - Improved the effects of burning tanks.
    - Improved the effect of "waves" moving through the water tank.
    - Reworked the effects of shells falling in the snow and sand.
    - Some special effects added levels of detail depending on distance.
    - Menu item hangar "Statistics" renamed to "Achievements".
    - Introduced the "freeze" to send messages to chat with frequent pressing buttons in a battle with the teams F4 (Follow me!) And F7 (Need Help!).
    - When the "fog of war" added display information about the enemy team kills.
    - Fixed setting "afterlife effects" on the low graphics settings.
    - Redesigned frame framing the minimap.
    - Fixed "sticky" marker on the minimap view.
    - Changed the color of the flags on the bases. Now the color of the flag of its base is always green, and the enemy - always red.
    - Fixed the activation of cryptic icons, network, and the telescope before the battle and after battle.
    - Increased space for text messages on the minimap so that messages from the players nicknames are not displayed in three or more lines.
    - Added a bird on some old maps.
    - Fixed a conflict with some tanks, objects and buildings.
    - Fixed a bug when loading a basic set of shells when you buy a tank and fielding tick "Load basic ammunition" for tanks with a drum loader.
    - Fixed the display of messages in the recruitment of a new tanker.
    - Changed the format of the message on the outcome of the battle in the case of participation in the action (for example, to gain experience x5, etc.).
    - Fixed discrepancy between the amount of fights in all types of vehicles to the general result in the "battles" in the case of participation in the battles that were not counted (eg, in case of failure on the server).
    - Fixed minor bugs in the interface box with camouflage.
    - Fixed bug with displaying the text "Last time was in the 1970 battle" in the profile of the player if the player never went into battle.
    - Corrected the description of achievements, "Shooter," "anti-tank riflemen," "Support," "tenacious," "Unbreakable," "Spit death", "Invader", "Kamikaze".
    - Corrected the description of medals and Burda Biyota.
    - In the Russian names of the crew added the name "Elijah."
    - Fixed some incorrect text messages when working with additional equipment.
    - Adjusted the volume of certain sounds of destruction of objects.
    - From the voice alerts on critical hit removed the word "Yes" and "getting there". For this case, there is only one message: "Contact".
    - Removed the audio playback when switching tracks knocked in "poslesmertiya" to destroy a tank with caterpillar knocked.
    - Fixed rare incorrect display tank at large distances with offset vertically and horizontally.
    - Fixed some bugs in the algorithm display dynamic shadows.[/spoil]

    - thêm 2 map, nhánh 2 TD Mỹ, 2 con premium Pháp, 1 con SPG tier 2 105mm leFH 18 B2 (kiểu giống Wespe) vớI 1 con TD tier 3 75mm FCM 36 Pak 40
    - chuyển đổI T30 và T34
    - chỉnh model IS, IS-7, T34, Panther II, A-20, T-127, IS-3, A-20, ISU-152, AMX 40, B1, M3 Stuart, VK 1602, AMX 13 90, JagdTiger, JagdPanther.
    - chỉnh kích thước IS-3 IS-4 IS-7, ISU-152, Object 704, S-51.
    - chỉNh hitbox IS, IS-3 IS-4 IS-7, Object 704, T-50-2, SU-5, T-26, SU-100, KV-1S, SU-85, A-32, BT-2, VK 3601H, Hetzer, Pz V Panther, Grille, Marder II, PanzerJager I, Tiger P, Pz IV, Pz 38NA, Pz V / IV, StuG III, Pz II Luchs, VK3001H, VK 4502A, Pz VI Tiger, Pz 38H735 (f)., M3 Stuart, M3 Lee, T20, M4A2E4., B1
    - Top turet của T-50-2 bị nerf từ 60mm còn 45mm
    - Radio Fug37 đổi thành 290m
    - AMX 12t: 4 to 12 degrees down.
    - AMX 13 75 from 6 to 9 degrees down, and from 8 to 6 degrees up.
    - AMX 13 90: from 8 to 9 degrees down, and from 9 am to 6 degrees upward.
    - Bat Chatillon 25t: 9 am to 6 degrees upward.
    - B1: from 10 to 18 degrees up.
    - AMX 50,120 from 7 to 6 degrees up.
    - AMX 50B: from 8 to 6 degrees up.
    - giảm khả năng hấP thụ HE của giáp đi 20%
    - mấy cái còN lại linh tinh làm biếng dịch

    2 con premium:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Chỉnh sửa cuối: 6/3/12
  4. liam90

    liam90 Dragon Quest

    Tham gia ngày:
    18/8/11
    Bài viết:
    1,312
    Nơi ở:
    192 Hàm Tử
    thế là HE đc lên dame rồi sao . Thế cũng hay rồi :)
     
  5. bupbechanh

    bupbechanh Dragon Quest

    Tham gia ngày:
    9/1/10
    Bài viết:
    1,472
    Nơi ở:
    HCM
    Sorry bà con, dịch sai. hehehehe.

    Tank pháp vốn dĩ nâng và hạ nòng đã rất là kém rồi, giáp mỏng, dễ cháy, dễ ammo rack, die crew, hệ số kiếm cre cực kỳ kém, giờ nerf cái hạ nòng thế còn gì hấp dẫn nữa nhỉ.

    Càng chơi càng thấy nản, up full các line giờ chả buồn xách ra bắn.
     
    Chỉnh sửa cuối: 7/3/12
  6. ahna_ahna

    ahna_ahna Fire in the hole!

    Tham gia ngày:
    20/10/04
    Bài viết:
    2,831
    hả giảm khả năng hấp thụ HE của giáp 20% tức là + thêm 20% dam chứ O_o
     
  7. vit12345

    vit12345 Chrono Trigger/Cross

    Tham gia ngày:
    21/8/07
    Bài viết:
    6,674
    Nơi ở:
    Japan
    chả biết là ai hiểu với ko hiểu=)) gần như chả bh dùng HE nên chả quan tâm.
     
  8. zFisher

    zFisher NeveR Ending CreatioN

    Tham gia ngày:
    17/3/11
    Bài viết:
    3,272
    chung quy mục đích cũng chỉ là vác xe đem CW, còn vác đi random battle thì họa lắm mới có hứng
     
  9. nemesisgau

    nemesisgau Donkey Kong

    Tham gia ngày:
    12/3/07
    Bài viết:
    309
    nói ra hơi thối nhưng mà e thấy vui vì toàn neft bọn tank e ghét bác ợ \m/
     
  10. zFisher

    zFisher NeveR Ending CreatioN

    Tham gia ngày:
    17/3/11
    Bài viết:
    3,272
    đã là game thì không nên ghét bất cứ thứ gì khi chưa từng kinh qua, trừ phi đã chơi và thấy ko hợp, lời khuyên đấy :)
     
  11. Shinobi_91

    Shinobi_91 Liu Kang, Champion of Earthrealm

    Tham gia ngày:
    28/4/08
    Bài viết:
    5,101
    Nơi ở:
    Koshi Castle
    Chuyển sang xài KV với sắp tới có T34 thành premium tank rồi , khỏi phải nhờ pháo cày tiền nữa :))
     
  12. The Iron Eagle

    The Iron Eagle Sam Fisher, Third Echelon Agent

    Tham gia ngày:
    4/8/06
    Bài viết:
    15,245
    Nơi ở:
    Paris, Pháp
    vcd các ông, giảm khả năng hấp thụ dmg HE của giáp là buff chứ nerf cáI gì, bây giờ giáp hút gần sạch dmg mấy cái súng bé rồi còn đâu, bớt 20% khả năng hút dmg thì đồNg nghĩa với lượng dmg gây ra sẽ cao hơn 1 ít
     
  13. Utopia

    Utopia The Warrior of Light

    Tham gia ngày:
    17/4/05
    Bài viết:
    2,131
    Các bác dịch hộ em dòng này với
     
  14. daltons

    daltons Sam Fisher, Third Echelon Agent GameOver Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    28/1/09
    Bài viết:
    15,436
    ai tham gia supertest sẽ đc thưởng một cái gì đó (bác trích ngắn quá em ko hiểu là cái gì :D)
     
  15. Utopia

    Utopia The Warrior of Light

    Tham gia ngày:
    17/4/05
    Bài viết:
    2,131
    Cả đoạn đây :D
    đừng bảo là 2 em này nha:))
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. The Iron Eagle

    The Iron Eagle Sam Fisher, Third Echelon Agent

    Tham gia ngày:
    4/8/06
    Bài viết:
    15,245
    Nơi ở:
    Paris, Pháp
    2 thằng đó đó..........................................................;
     
  17. vietanh797

    vietanh797 †A Faithful Knight† Moderator Lão Làng GVN

    Tham gia ngày:
    27/5/05
    Bài viết:
    29,139
    Nơi ở:
    Wibu Kingdom
    sau update 2 tank này sẽ có mặt trong sv supertest
    mỗi thế thôi
    ợ mời bác uống chén nc trà cho tỉnh rượu trc khi dịch =.="
     
  18. embengoc

    embengoc C O N T R A

    Tham gia ngày:
    20/10/05
    Bài viết:
    1,714
    +1. Vãi Tắc Kè. Dịch ngược hoàn toàn cái note.
     
  19. necromancevn

    necromancevn T.E.T.Я.I.S

    Tham gia ngày:
    4/11/06
    Bài viết:
    539
    Chính xác, tớ là chơi tất, nhưng cuối cùng không nuốt nổi arty nên tới nay chỉ dừng lại ở GW Panther full up
     
  20. StormAndFire

    StormAndFire C O N T R A

    Tham gia ngày:
    23/2/09
    Bài viết:
    1,509
    [spoil]
    First information/feedback on M103/T110E5 from supertest indicates:

    - M103 and T110 feel like big Pattons to drive around in (probably nice I think)

    - Fast aiming recticle including high accuracy while moving

    - 120mm gun has very high penetration and DPM, but half the alpha of say a T30, at twice the rate of fire however

    - Rate of fire is slower on M103 than T110E5 to give the T110E5 an upgrade since the guns are the same

    - M103 armor is average, and the turret is huge

    - M103 armor is bouncy if angles are good

    - T110 has better hull armor than M103, still not IS4 tough but has crazy good slopes on both glacis, harder to pen. than the panic merchants are assuming

    - Commander R2D2 cupola is 200mm thick and bouncy, and not easy to pen.
    (again, not as weak as some were saying it would be, 200mm is Tiger P frontal tough PLUS it's angled from every side you can shoot at it from)

    - Both tanks have small narrow frontal silhouettes that glance (bounce) a lot of shots if not square in middle of the soft spot (ie: all angles)

    - 120mm M58 (top gun) rate of fire is 6.55rpm on M103, 7.5rpm on T110

    - T110 hull armor is 170/76/38 upper glacis @ 65 degree, lower glacis same @ 45 degree

    - On the nose seam where upper and lower meet it is 320mm thick

    - 50 tons/800HP

    - viewrange is 480m

    - M58 120mm gun: AP pen. 269mm, gold round pen. 381mm

    - Avg. Damage 400, accuracy is 0.3 on T110E5
    ____________________________________________

    Gun realities: T110E5

    0.3 accuracy is really pretty good, AP penetration of 269mm is not bad at all, we'd expected about 9mm more but still good.
    381mm for gold rounds is excellent.
    7.5 rpm is a very good RoF, DPM is excellent, maybe the best of all tier 10 heavies.

    Armor realities: T110E5

    170mm@65 degrees exceeds 300mm effective armor protection for the upper glacis.
    170mm@45 degrees equals about 215mm effective for lower glacis.
    Turret will get about 253mm so while still good this is a downgrade from present T34/T30 levels.
    The T110E5 has a much bouncier turret shape however.

    Soft (unrealized) attributes: T110E5

    View range of 480m is exceptional, this is as high as any of the best view range tanks, a handy attribute to have.
    14.5 hp/ton, which is a little under the 15.7 hp/ton the IS7 has, will make it pretty "snappy" and hopefully a good climber.
    Will feel nimble for a heavy, at least we hope so.
    Gun dispersion is apparently good, with fast aiming recticle, so it is exposed for short amounts of times in peek a boo situations.

    I think I'm going to like it, and while some things could of course be improved (isn't this always the case ?) I don't think it's going to be a disaster. I could be wrong of course. Waiting for the public test to begin next week.
    [/spoil]

    tạm dịch là:

    Đây là 1 bản phản hồi, báo cáo về M103 và T110 của 1 suppertest:

    - M103 và T110 chơi khá giống như patton.

    - Có thời gian co tâm nhắm nhanh và khá chính xác khi di chuyển.

    - Súng 120mm có pen khá cao và chính xác, damage chỉ = 1/2 T30 nhưng tốc độ bắn gấp đôi. (vậy cũng được)

    - Và T110 thì bắn nhanh hơn M103 mặc dù dùng chung súng.

    - Giáp M103 chấp nhận được nhưng cái turret thì khổng lồ.

    - Giáp M103 bounce khá nhiều nếu như nghiêng xe tốt.

    - Giáp T110 tốt hơn M103 nhưng vẫn chưa bằng IS-4. Bù lại có độ nghiêng khá lớn ở cả 2 phần trên và dưới (upper và lower glacis), và khó pen hơn so với thông số giáp cho biết.

    - Commander R2D2 cupola có 200mm giáp và nghiêng, rất khó để pen.
    (nhắc lại 1 lần nữa, cái Commander R2D2 cupola không phải là điểm yếu. Nó có 200mm bề dày giống như giáp trước của Tiger P và cộng thêm nghiêng ở nhiều phía cho dù bạn bắn từ bất cứ vị trí nào)

    - Both tanks have small narrow frontal silhouettes that glance (bounce) a lot of shots if not square in middle of the soft spot (ie: all angles) (câu này không hiểu lắm, đại khái là giáp trước bounce rất nhiều)

    - 120mm M58 (top gun) rate of fire là 6.55rpm trên M103, và của T110 7.5rpm

    - T110 hull armor is 170/76/38 upper glacis @ 65 degree, lower glacis same @ 45 degree

    - Phần nối tiếp của upper và lower hull có chiều dày đến 320mm

    - Trọng lượng 50 tấn, engine 800 HP

    - Viewrange: 480m

    - M58 120mm gun: AP pen. 269mm, gold round pen. 381mm

    - Avg. Damage 400, accuracy is 0.3 on T110E5

    + Đánh giá trong quá trình test
    - Súng của T110 :
    Acc 0.3 thật sự rất tốt, pen 269 cũng không hề tệ, nhưng chúng tôi đã hi vọng pen cao hơn 9mm nữa, dù sao thì như vầy cũng tốt.
    Pen 381 với đạn GOLD, cũng rất tốt.
    Tốc độ bắn khá nhanh 7.5 viên/phút, DPM tốt, có thể là tốt nhất trong toàn bộ Tier X.

    - Giáp của T110:
    170mm / nghiêng 65 độ tương đương 300mm giáp hiệu quả cho upper glacis.
    170mm / nghiêng 45 độ tương đương 215mm giáp hiệu quả cho lower glacis.
    Giáp mặt của tháp pháo là 253mm vẫn khá tốt mặc dù thấp hơn T34/T30. Bù lại tháp pháo có thiết kế xuôi về 2 bên, bounce khá nhiều.

    - Những tính năng khác của T110:
    View range 480m là quá tuyệt vời, thuộc hàng cao nhất trong tất cả các tank, ngoài ra tỉ lệ sức đẩy là 14.5 HP/ton, thấp hơn IS-7 một chút, khả năng tăng tốc và leo đồi tốt.
    Có khả năng cơ động tốt so mới 1 heavy, ít nhất là chúng tôi hy vọng như vậy.
    Gun dispersion khá tốt, cộng với khả năng co tâm nhanh, phù hợp với tình huống thập thò.

    - Thực sự là tôi thích nó, và một số thứ có thể được cải thiện (nhưng không phải lúc nào cũng như vậy) tuy nhiên tôi nghĩ đây không phải là 1 thảm họa. Tất nhiên tôi có thể sai. Đang chờ đợt public test vào tuần tới.


    -----------------------------------------------------------------------------------
    nguồn
    http://forum.worldoftanks.com/index...of-update-72/page__view__findpost__p__1534015



    Và theo đánh giá trên thì T110 có thể đóng vai trò của 1 MT trong CW tốt hơn bất khì 1 MT tier 9 nào hiện tại.

    Giáp: ok, nhìn thì có vẻ mỏng như bonce khá nhiều đó
    Speed: ok
    View range: tuyệt vời , scout thì khỏi chê
    Damage: 400 , ok luôn
    Pen: 269 không thể nào mong đợi hơn, tuyệt vời
    Acc: 0.3 quá tốt ( 0.29 thì đem vứt hết súng Đức đi à)
    Reload time: 7.5 viên/phút , spam đạn đã luôn

    Có thể nói đây là con Patton II .... (giống như panther II vây) hê hê hê

    nào bà con chém gió đê
     
    Chỉnh sửa cuối: 7/3/12

Chia sẻ trang này