Elemental Combat Talents: (31 points) Concussion - 5/5 points: Increases the damage done by your Shock spells by 5% Convection - 5/5 points: Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%. Reverberation - 5/5 points: Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 second. Call of Thunder - 5/5 points: Increases the critical strike chance of your Lightning spells by 6% Elemental Fury - 1/1 points: Increases the critical strike damage bonus of your Fire, Frost, and Nature spells by 100%. Improved Fire Nova Totem - 1/2 points: Reduces the delay before your Fire Nova Totem activates by 1 second Elemental Focus - 1/1 points: Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. Improved Magma Totem - 2/2 points: Reduces the Mana cost of your Magma Totem by 20%. Lightning Mastery - 5/5 points: Reduces the cast time of your Lightning Bolt and Chain Lightning spells by 1 second. Elemental Mastery - 1/1 points: When activated, this spell gives your next Fire, Frost, or Nature damage spell a 100% critical strike chance.
Enhancement Talents: (20 points) Shield Specialization - 5/5 points: Increases your chance to block attacks with a shield by 5%. Improved Ghost Wolf - 2/2 points: Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second Improved Lightning Shield - 3/3 points: Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%. Thundering Strikes - 5/5 points: Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5% Flurry - 5/5 points: Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike Restoration Talents: (0 points) None Description: good shocks, good melee damage CAD
Enhancement nên bớt 1 điểm để xài Two-Handed Axes and Maces. Như vậy mới gọi là good melee. Đánh nhau với các class dạng caster xài shield đâu có xi nhê gì, xài một cái 2h thì tốt hơn
theo tui thì bỏ Shield Specialization đi lấy Ancestral Knowledge : tăng 5% mana , chuyển 1 point từ Improved Ghost Wolf sang Two-Handed Axes and Maces, build này dùng để đập rogue với druid thì tuyệt.
trời shaman mà không có 1 point heal nào sao.làm sao mà đánh với tụi melee thường built 21 restore như vậy mới đập mấy con rogue ,paly và warrior lóc nhóc chứ.
còn gặp con warrior lớn lớn thì bỏ của chạy lấy người ,gặp con paly lớn lớn thì yell lên "tao đập là mày chết cha nha con but dunt waste my time",còn rogue thì lớn nhỏ gì cũng free HK.lol
không thể nói rogue gặp shaman là free HK được.còn tuỳ vào tình hình mà đánh giá chứ? theo tôi shaman không sợ đụng rogue úp sọt thì thôi chứ ở đó mà free Hk lol nói chung,chả class nào free HK của class nào cả,còn tuỳ thuộc vào nhiều thứ để đánh giá thực tế riêng tui cóc biết sợ con shaman bao giờ,trừ khi nó đi engineer thì khó khăn hơn 1 rogue combat thực thụ,coi warrior và shaman như trẻ con vậy : http://img350.imageshack.us/my.php?image=hittinghard62gn.jpg http://img350.imageshack.us/my.php?image=hittinghard59lj.jpg
của đâu ra mà béo thế. Gặp warrior mà HK may ra chỉ có mage với druid thôi. Mà nhiều thằng warrior máu bỏ miẹ, chẳng biết ai free HK ai nữa.