Các bạn ơi mình mới mua 3 cái đĩa rage cài vào máy, cài xong sau đó mình bấm vào biểu tượng laugher trên màn hình rồi nó cứ đứng mải mà không vào được, có ai biết cách fix lỗi trên không, hì hứng mua về mà giờ không chơi được buồn quá đi:( ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:30 ---------- Mình dùng card NViDiA Gefore 8600, ram 4g
Các bạn cho hỏi là sau khi làm các thứ fix thì việc pop up tex vẫn còn nhưng ít hơn chứ k thể hoàn toàn biến mất đúng k vậy?
cái game này, máy mình lúc đầu chưa up driver lên thì mới vô nó lỗi texure nhưng khi up 11.10 lên thì nó chuyển qua xanh dương luôn, mất toàn bộ hiệu ứng, thiệt là pó tay, mình xài ATI HD 5870, ai có cách sử lý khác ngoài up driver ko? vì cách này ko hợp với mình ...
dùng revouninstaller pro gõ bỏ hết driver cũ của card đi. cài lại driver 11.10 đi, rồi cài lại cả game và update của game, rồi nhớ chọn new game chơi lại từ đầu xóa hết save cũ đi đảm bảo ok, thằng bạn đang dùng hd 6850 chiến ngon
h mún chơi game này phải thứ tự cài những phần j hả các bác driver update ver mới nhất r có cần mấy patch fix ko? mình dùng card ATI
cùng thắc mắc .Tháng 2 năm nay chưa có game gì ra. Nhớ lại trong số các game đỉnh năm 2011 có rage là chưa chơi liền dow bản repack blackbox 11 gb về. Mình dùng card AMD .CÀi xong vào chơi ngon. Không thấy chỗ chỉnh graphics setting nên new game luôn. Chơi bình thường không lag nhưng bị lỗi load texture. Giờ mình phải làm những gì để khắc phục lỗi texture. Mà sao đang tự nhiên lòi ra 2 cái patch 1 & 2 của bọn tàu thế. Cài game xong cài patch của skidrow thôi được không. Ai trả lời giúp,đọc lại hết 142 trang ngại quá =_= .À mình dùng laptop ,driver card màn hình phải dùng của hãng Dell .Nên không biết có cài được driver fix của AMD không nữa
Rage Update 2 - SKIDROW NFO [spoil][/spoil] Release name: Rage.Update.2-SKIDROW Size: 995MB Changelog [spoil]RAGE 1.2 Patch Release Notes -------------------------------------------------------------------- This RAGE patch adds some new features and addresses various compatibility and performance issues. New Functionality ------------------------ Texture Detail: Enabling Texture Detail will improve up-close texture quality by performing upsampling with adaptive sharpening. This does not update or increase the resolution of the base textures included with the game but improves the perceived resolution and crispness of textures. This is an intensive operation and is only recommended if you have a quad-core CPU or higher. Please disable this feature if you encounter poor performance, stability issues or are given a notification that the game has run out of memory after loading a map. The Texture Detail option can be found in the Settings -> Video Menu. Transcode Benchmark: A new benchmark has been added that determines how quickly texture data can be translated from the compressed format on your hard drive to a format that can be used by your video card. The higher your score, the faster your PC is able to make higher detail texture data available. This is not a traditional benchmark that runs through a scene of the game and returns a min/max/average framerate based on hardware and video settings. Other than the GPU Transcode option, the score will not be affected by changing any video settings. The Transcode Benchmark option can be found in the Settings -> Video Menu. Error Messaging: If you attempt to apply video settings on a system that is not capable of handling them, an error may come up stating that your system ran out of memory. You will be allowed to continue, however, it is recommended that you either reduce your video settings until this message no longer occurs or you will be asked to restart the game with lower video settings. If you ignore this error and continue playing without altering your settings you will likely encounter texture corruption and/or system instability. Automatic Video Settings Fallbacks: When an advanced video setting fails to apply, the setting may be set back to a safe default. Anti-aliasing will fall back to NONE if the allocation of a multi-sampled FBO fails. Texture Cache will fall back to SMALL when the allocation of a large texture cache fails. Texture Detail will fall back to OFF when large page table allocations fail. On failure, these settings will automatically fall back to safe values without the need for user input. Patch Changes / Fixes ----------------------------- - Fixed crash from potentially having stale transcode jobs in flight when switching between texture cache sizes. - Fixed crash from using SIMD optimized memcpy with a PBO pointer that is not 16-byte aligned. - Fixed GPU transcode option always turning off when restarting the game. - Fixed progression in Dead City where player could not advance through sliding door en route to the defibrillator upgrade. - Fixed CPU feature detection. - Fixed issues with launching MP by using double quotes around path name. - Fixed lack of texture detail on parts of the screen at high resolutions due to limited feedback analysis buffer. - Fixed thread stack space usage and freed up 700 MB of virtual address space. - Re-enabled UBOs. - Adjustments to default VDM values for balance.[/spoil] Download
mình đã update driver amd và cài update 1 skidrow. Giờ chơi ngon rồi, có diều thỉnh thoảng vẫn bị lỗi texture laod chậm, nhưng ở mức nhẹ, chấp nhận được và lâu lâu bị vỡ hình dù đã bật physx. Liệu có cần thiết cài cái update 2 này không vậy
đọc thấy người khen người chê, vậy e xin chốt ý kiến là nên down ko ạ ?? máy em e 6500 + 9600gt + 3g ram liệu có medium đc ko ?
high cũng được ấy chứ. Mà nó có cho chỉnh setting đâu mà high với chả medium. Card nvidia thì ok rồi, không sợ bug, còn việc bạn muốn dow hay không thì mình.. không ý kiến
e 6500 + 9600gt + 3g ram chả hiểu do game hay do máy, mà cứ chạy mượt đc 5s rồi lại đứng hình ... rồi lại 5s mượt rồi lại đứng hình ... đều như cơm bữa chưa update... hix :(