tôi cũng có suy nghĩ giống bạn game giờ cầy tiền quá blizzard bán được key rồi thì cứ để người chơi thế này thì mệt quá, chơi game giờ k thưởng thức được ai cũng chăm chăm cầy tiền và đồ
QUá thời gian là như vậy đó bạn, do đó bạn phải kill nó cang sớm càng tốt, cù nhây là chết. Tuy nhiên đối với những pack khó, bạn kill được 2 con, 2 con kia đầu lâu. Chết và để chúng hồi full máu thì sẽ reset skill lại từ đầu, lại chuẩn bị co cẳng chạy và đặt bom thôi
Ko biết do xui hay tại mình kém, mới qua act đc 2 tiếng đi toàn gặp thể loại vortex morta shield với fast @@, đắp cũng hơn chục cái mộ, giờ toàn skip thôi
Đúng thật, người cày gold có thể kiếm được bộn tiền từ D3. Nhưng còn người chơi vui như mình cảm thấy gần ngộp thở trong cái thế giới online của nó. Đó cũng là lý do mình từ giã GO, nhưng với D3, tình yêu 10 năm này giờ lại cho cảm giác tương tự híc híc...
Diablo II cũng chỉ có cày đồ với tiền chứ còn cái gì khác nữa vậy thích thưởng thức thì kiếm Skyrim mà nghịch, Diablo là dòng game chuyên grind, ai thích nó thì chỉ vì nó grind quá khủng chứ chả vì cái lý do gì cả, thần thánh hóa cái game lên quá đáng
Mình thích cày đồ của diablo nhưng lại thích nhạc của skyrim ... nghe mấy bản metal cover thì cứ gọi là hưng phấn hừng hực
Sau khi Wiz bị nerf mất FA giờ ngồi chơi lại DH thấy dễ hơn hẳn def 3k res 393 hp 26k đi xử Belial với Azmodan ngon lành hơn Wiz nhiều, Wiz res 487 def 5k3 hp 28k dmg 44k kite mệt nghỉ, trong khi đó DH stack crit lên 100 xả 1 tràng đi hơn 1/2 cây Hp của mấy con elite bên act3 rồi
mịa, sao lần này lại làm bảo trì vào t4 chứ ko phải t3 như mọi lần nhỉ >_< bọn bliz đểu vãi, tối qua mình đã phải đi chơi rồi, tôi nay định online tý thì lại đổi lịch. fk
Tớ cũng định chơi lại DH đánh Wz nhọc quá đi thôi. Chắc phải mất ít cũng 3 4 hôm để đưa em DH lên 60 và inferno
Leak 1.03b hình như là update lần này http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5568801117 General - server stability increased - login server stability increased - offline mode is now available, when starting the game one must have an active internet connection for the selected act to be generated, when leaving the game one must have an active internet connection allowing attained loot to be verified. If a player is not online when leaving the game, verification is done upon the next log in. Verification may be skipped, resulting in attained items being unavailable until verification Auction house - auction house can now be accessed through the menu while ingame - maximum limit of items for sale increased from 10 to 25 - the search option now allows to select up to 6 affixes - auctions can be cancelled at a cost of 15% of the auctions price Settings - "no whites" setting added under options - gameplay, enabling it will no longer show non-magical items which drop during the game. Gems, tomes and various other items have been made magical to accomodate this setting - "lock skill" setting added under options - gameplay, while enabled skills cannot be changed Gameplay - drops in inferno are all required level 60 with according stats, resulting in fewer loot drops of higher average quality, more appropriate for the characters at this level of difficulty - reduced inferno mob damage by 30%, mob attack speed and magic speed have been increased by 10%, resulting in less damage spikes while maintaining a similar yet slightly lesser level of threat - monk and barbarian reduced damage increased from 30% to 50% to compensate for their lack of options to avoid damage while dealing it - increased the chance of set items and legendaries dropping from boss mobs. After internal discussion, we decided the most epic enemies should result in the most epic loot - disabled elite packs spawning with a combination of affixes which make them unbalanced - nephalem valor will now persist after leaving the game and resuming the same quest, as we feel it is inappropriate to punish players for being disconnected or taking a break - fixed a number of exploits allowing certain classes to farm content without risk Artisans - "add socket" is now available from the gemcrafter, the cost is determined by the items required level and statistics - higher level blacksmiths will now offer repairs at reduced cost - a new alchemist artisan is now availble, allowing health potions to be combined in various ways to create superior potions Monks - breath of heaven and serenity heal base values reduced by 10% with an added 10% of players maximum hitpoints, offering scaling with gear - mystical ally hitpoints, avoidance, and resists changed from static values to 75% of the main characters values, offering scaling with gear - increased base runspeed by 10%
Mình biết ngay, Monk cuối cùng cũng sẽ đc buff thôi nhất là Mystic ally h có vẻ ngon 75% hp, res, eva của char chính là nuột rồi :P.